Comença l'aventura...

Viatge en moto, sortint de Barcelona, passant per la Costa Blava francesa, pel nord d'Itàlia, sud d'Eslovenia...i fins a Croàcia!!!

It’s the final countdown!

Efectivament, després de passar la nit en vetlla, decidim que fins aquí hem arribat, que no és poc. Fins el moment ens ho hem passat molt bé, malgrat alguns episodis una mica angoixants, però portar més lluny aquesta aventura podria convertir-se en un malson, o inclús una imprudència.

Per començar el retorn fem uns 60Kms fins a Zadar, el poble on ja vam estar els primers dies a Croàcia. Pensem que l’Alberg és un bon lloc on descansar en uns llits correctes per tal de poder fer el retorn en condicions i descansats...que encara ens queden 1700Kms per davant.

Un cop a Zadar...no us podeu imaginar el que ens costa trobar llit. A l’Alberg només ens ofereixen compartir habitació amb 4 italians.

Anem a buscar habitacions per la zona del Port Esportiu que és on la guia diu que hi ha els allotjaments. Res de res. O llogues l’habitació per més d’una nit...o nanai!

Finalment tornem amb la cua entre les cames a l’Alberg per quedar-nos amb l’habitació dels italians. Sembla que no son gens folloneros. Menys mal. A veure que tal es comporten aquest vespre i si ens deixen dormir...que ho necessitem.

Dinem més per obligació que per ganes, amb son i la panxa una mica regirada.

Tarda relaxada intentant fer temps per no anar a dormir massa aviat i que a les 2h de la matinada ja tinguem els ulls com a plats. La idea és agafar un bon ritme de son i descans per encarar l’etapa de demà, on si tot va segons el previst (meteorologia i logística) hauríem de sortir ja de Croàcia per anar a parar a Eslovènia o inclús a Itàlia...el tems ho dirà.

En qualsevol cas, no patiu, tot i que sembla una muntanya aquests últims aconteixements, estem bé i amb ganes d'afrontar aquestes últimes etapes per poder estar ben aviat amb tots vosaltres!

Ah! i que no se'ns oblidi de felicitar al Jordi, l'Eva i la Janna...que ja son un més a la familia...ha nascut en PAU!!! FELICITATS!!!

fred ha dit...

Eis, no he pogut llegir molt perque estava a Port i l'internet escasseja però prometo llegir-m'ho amb calma! Pel poc que he llegit ja veig que heu passat moltes peripècies, millor així els viatges són més interessants ;)
Animus!!

Guillem Ribera ha dit...

Avui mateix he rebut el mail i he baixat a la recepció del càmping on estem per veure si hi havia wifi! I si, ja està tot llegit. Quina aventura i quina p... lo el Carles (et fas gran nanu!!) Espero que us vagi be la tornada i no tingueu cap més imprevist!
Ja ens veurem!!

Albert Esquerdo ha dit...

El tren del terror, no us va sortir la bruixa amb l'escombra,je,je.Quines coses que et pasen Carles i com et cuida la Patri.....d'aquestes queden poques.
Ja us queda poc per tornar, si fes una aposta diria que heu fet com 1.000 fotos, segur que hem quedo curt.
Féu vida de motards auténtica, però sense la Harley-Davidson,je,je.
Sous uns herois!!!!
Bon viatge de retorn a Barna.

Anònim ha dit...

Carles, Patri, desitjo que a data d'avui els malsons no els recordeu i que us quedeu amb lo bo del viatge. Una abraçada per a tots dos.

Josep i Sílvia

TERRAdeNINGU.com ha dit...

Hola Josep i Silvia!

Nosaltres ja hem arribat a casa...podeu llegir els últims dies al blog.

Esperem que hagueu passat unes molt bones vacances...nosaltres ja veieu que no fem vacances molt convencionals.

En fi, ens veiem ben aviat a les Salt & Pepper Photographic Sessions aquest proper setembre a Can Basté!